A swedisch adventure - Reisverslagen van joanne van leeuwen - WaarBenJij.nu A swedisch adventure - Reisverslagen van joanne van leeuwen - WaarBenJij.nu

A swedisch adventure

Mijn zus en zwager en mijn 4 nichtjes wonen sinds kort in Zweden. Ik ga hun bezoeken en mijn zus helpen met alle hand en span diensten. Maar dat niet alleen ik ga ook proberen te helpen de schuur aan de overkant te veranderen in een heus kantoor voor mijn zwager zodat hij een betere werkplek heeft dan nu! Ondertussen ga ik leren om zelfstandig op mijzelf te wonen in een heuse 6 persoons camper en leren wat er allemaal bij komt kijken. Verder als laatste doel van mijn reis ga ik voor rust om God meer te gaan zoeken en naar wat Zijn wil & weg is met mij.

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2015

Goodbye Sweden..Hello Netherlands!

14 Februari 2015

OM Teenstreet ~ theme: Written

08 Februari 2015

God nytt år! & On the road again ;)

08 Januari 2015

I will follow You in 2015!!

20 December 2014

kantoortje klussen en de eerste feestdagen
joanne

ben voor 4 maanden in zweden en hou graag door middel van blog op de hoogte van wat ik allemaal meemaak ;)

Actief sinds 19 Nov. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4761

Voorgaande reizen:

12 November 2014 - 16 Maart 2014

A swedisch adventure

Landen bezocht: