I will follow You in 2015!! - Reisverslag uit Tranås, Zweden van joanne leeuwen - WaarBenJij.nu I will follow You in 2015!! - Reisverslag uit Tranås, Zweden van joanne leeuwen - WaarBenJij.nu

I will follow You in 2015!!

Blijf op de hoogte en volg joanne

08 Januari 2015 | Zweden, Tranås

Eerst wilde ik het over kerst en over st. Lucia hebben maar ik wil iets delen wat in mijn hart is.. Iedereen heeft goede voornemens voor 2015 en probeert ze ook te volgen.. ik doe er helemaal niet aan maar zo met 2015 voor de deur ga je wel nadenken over hoe het na zweden verder moet met mijzelf... Wat staat er weer allemaal te gebeuren en wat brengt God nog allemaal op mijn pad... wat is de weg die hij dit jaar met mij gaat nemen en vooral wat voor suprises/plannen heeft Hij?? Ik zelf weet het nog steeds niet en ben vooral zoekende erin en welke weg God voor mij heeft en ik moet inslaan.. ( oa met wonen, relaties, werk, geld enz) allemaal onbekende dingen in 2015 en dan hebben ze ook nog eens goede voornemens... Ik wist niks totdat ik een liedje hoorde en dacht dat is mijn goede voornemen voor dit jaar maar ook voor het jaar daarop en daarop!! Het lied is mijn voornemen en mijn antwoord op het onbekende dat gaat komen in het nieuwe jaar!! Het lied gaat over dat je in God gelooft en overal volgt zoals in het goede maar ook in de moeilijke tijden dat hij je geeft in zijn plannen...en dat je gelooft in Zijn beloften ook voor jou en dat Hij altijd bij je zal zijn maar vooral zal helpen en je laat groeien dichter naar Zijn hart! Moeilijk voornemen maar een persoonlijk voornemen wat ik graag wil doen met mijn hart.... en hoop dat het mss voor jou een voornemen mag zijn ;)

ik heb een link van het liedje hiero staan en onderaan heb ik de lyrics ervan :) Hij is van Jon Guerra I wil follow

https://www.youtube.com/watch?v=Xh3ZK7JecK0

When the sea is calm and all is right
When I feel Your favor flood my life
Even in the good, I'll follow You
Even in the good, I'll follow You

When the boat is tossed upon the waves
When I wonder if You'll keep me safe
Even in the storms, I'll follow You
Even in the storms, I'll follow You

I believe everything that You say You are
I believe that I have seen Your unchanging heart
In the good things and in the hardest part
I believe and I will follow You
I believe and I will follow You

When I see the wicked prospering
When I feel I have no voice to sing
Even in the want, I'll follow You
Even in the want, I'll follow You

When I find myself so far from home
And You lead me somewhere I don't wanna go
Even in my death, I'll follow You
Even in my death, I'll follow You

When I come to end this race I've run
And I receive the prize that Christ has won
I will be with You in Paradise
I will be with You in Paradise

  • 08 Januari 2015 - 22:31

    Inge:

    super voornemen Joanne,

    heb dit nummer wel eens eerder gehoord maar nooit de tekst echt beluistert, en wat is die tekst scherp! Gaaf dat je hem deelt.

    veel succes en plezier nog in zweden. en Gods kracht en liefde bij al je keuzes dit jaar.

    liefss Inge Bos-Kastelein

  • 12 Januari 2015 - 22:20

    Paul:

    Prachtig ik zal het lied binnenkort op zoeken. Heb begrepen dat bij jullie het keihard heeft gestormd en dat er een ruit is uitgeknald en de stroom is uitgevallen. Er moet dus veel geïmproviseerd worden. Veel succes verder en ik hou van je!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

joanne

ben voor 4 maanden in zweden en hou graag door middel van blog op de hoogte van wat ik allemaal meemaak ;)

Actief sinds 19 Nov. 2014
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 4754

Voorgaande reizen:

12 November 2014 - 16 Maart 2014

A swedisch adventure

Landen bezocht: